Pomoć

  • 1. Ali cene vključujejo DDV?
    Da, cene so z DDV.
  • 2. Od kod prihaja blago?
    Naše podjetje sodeluje z več uvozniki iz Španije, Indonezije in Kitajske.
  • 3. Kako lahko v trgovini poiščem določen izdelek?
    Za iskanje izdelkov uporabite obstoječi iskalni modul na vrhu spletne strani. Vnesite iskane informacije, in če jih najdete na spletnem mestu, se prikaže seznam združljivih rezultatov.
  • 4. Sem pravna oseba. Ali lahko kupujem?
    Da, spletna stran samocipele.hr (samocipele.hr) spoštuje naročila pravnih oseb. Prosimo, da prejmete davčni račun s poslovnimi podatki
    vnesite podatke, ki bodo zahtevani med registracijo ali med postopkom naročanja.
  • 5. Kaj lahko storim, če želim, da se dostava opravi na naslov, ki ni naveden v mojem računu?
    V tem primeru boste lahko med postopkom naročanja vnesli podatke, ki ustrezajo želenemu naslovu za dostavo.
  • 6. Pozabil/a sem geslo svojega računa. Kaj naj storim?
    Če se ne spomnite gesla računa, uporabite možnost Recover Forgotten Password (Obnovi pozabljeno geslo), ki je na voljo na strani za dostop do računa.
  • 7. Kaj če želim spremeniti podatke v svojem računu?
    Če želite spremeniti podatke v računu, se prijavite v račun in nato dostopite do možnosti Posodobitev računa, ki je na voljo v razdelku Moj račun.
  • 8. Ali za nakup potrebujem račun?
    Za nakup na tem spletnem mestu morate ustvariti račun. Račun lahko ustvarite tudi po tem, ko v košarico dodate želene izdelke. Če vam to ne uspe, lahko naročite tudi po telefonu na številkah, ki so navedene na spletnem mestu.
  • 9. Ali lahko spremenim svoje naročilo?
    Če želite spremeniti svoje naročilo, se obrnite na nas prek kontaktnega obrazca na spletni strani. Navedite tudi identifikacijsko številko naročila, ki jo najdete v razdelku Status naročila. Naročilo lahko spremenite pred pošiljanjem v delo v skladišče.
  • 10. Ali lahko izvem informacije o prejšnjih naročilih?
    Zgodovino naročil, oddanih na spletnem mestu, si lahko ogledate v razdelku Status naročila.
    V tem poglavju lahko najdete podatke o naročilih.
  • 11. Želim kupiti izdelek, ki ni na zalogi. Kako naprej?
    Za več informacij o razpoložljivosti izdelkov se obrnite na nas prek kontaktnega obrazca na spletnem mestu ali po telefonu.
  • 12. Želim pridobiti dodatne informacije, ki jih ni na spletnem mestu. Kako naprej?
    V tem primeru nas kontaktirajte prek kontaktnega obrazca ali po telefonu.